Recent Posts

Apr 19, 2011

hari ni first day final exam.
paper metodologi penyelidikan.

ok, aku duk depannnnn skali, mangkuk sungguh.
pastu,
bleh plak da masuk dewan dah duduk tetibe tengok, 'eh, mane slip exam? ah sudah!'
kena la plak pura2 hallway tu ala2 catwalk stage, jalan laju2 g amik. malang tul.
then selak paper.
soalan wajib.
homaigod!
4o marks.
research proposal.
nampaknye prof itu membalas dendam kepada kami2 angkara presentation yg tak menjadi.
ok.

pastu duk khusyuk kelip2 mata, renung stage, pegang dahi, conteng kertas soklan tu ade la 2 org pensyarah ni duk diskusi ape tah kat depan tu.
ey,ey,ey, saya nak jawab soalan ni, nak kena pikir, bleh senyap tak?
aku da siap bagi jelingan sekilas maut tapi tak reti juga.
dalam 20 minit pastu baru depa bersurai.

pastu ade pengawas tu plak duk bersidai kat depan aku.
ganggu pemfokusan aku tul, pantang kalo aku duk jawab paper, org duk tgk2,
kalo tgk ade hasil (bagi jawapan) takpe gak mcm ustaz arab last year, ni stakat duk kelip2 mata tgk jwpan aku. takpayah ok..

pastu da tgh kutip2 paper tu, aduhai, dak2 universiti ni tak reti kot. duk senyap la sekejap takleh ke. tau la da abes exm, hormati lah org len yg duk perah otak fikiran. mr bean pun tau senyap.

kesimpulannya, saya berserah kepada-Nya dan cube lagi ye ana untuk 5 paper lagi.



0 feedbacks:

Post a Comment