Recent Posts

Mar 6, 2011

current feelings... (1)


1. aku selalu percaya kalo aku wat something yang tak elok, mesti aku dpt balasan secepat-cepatnye.
da byk aku buat experiment. n sume nye terbukti .

contohnya, mase presentation baru2 ni. boleh plak bagi teori terbalik sedangkan lam kepala otak da pikir betul2 punye. kan da kene ngan lecturer 'so , what your friend said earlier is completely WRONG!' >>> aku terkulat2 memandang dorang .. yg misterinye, group member sume kata aku btol, tapi audience lain kata aku salah ckp. oh hidup.
lepas ni sampai mati aku ingat teori hi and lo kV.

ape yg aku wat sampai dibalas balik dengan kesilapan masa presentation, biarlah aku je tau. ahaha.

2. hmm, aku rasa da rimas sangat da ngan rambut ni.. ingat weekend ni nak p salon atau barber shop, tapi tatau nk ajak sape.. aish, seriously, makin tua2 ni makin kurang kawan2 je aku ni. pathetic jugak la rase kadang2.. tapi, kalo ade kawan berkepit 12 jam sehari pun aku tak minat jugak.. mane nak cari kawan yg sama taste ye.? ebay ade tak?


3. lepas tu tengah dlm dilema nak balik umah ke tak weekend ni. start minggu ni la kurang beban skit, CA byk da lepas, assessment pun dah, yg tinggal seminar, n OSPE. n dinner. n CA 2. eh banyak la pulakkkkk.. ape2 pun, macam nak balik, tapi cuti semeta sangat laa. tak puas, nanti aku sedih plak naik bus nak balik sini.. wat drama winter sonata lam bus sorang2. aish.


4. em, aku rase bahagia bcos kafe nurani da kembali bernyawa kot. kak intan n kak 'ala lupe plak name kak yg jual air buah tu' da back to berniaga da.. BYE2 ABG JAMAL.

5. 'Make 70 excuses for a muslim brother or sister before thinking bad of them in any situation'
cr: IslamicThinking @ twitter

buat aku terfikir, aku slalu je cepat being judgemental kat org2, nak2 org yg aku kurang gemar. mulai skarang nak try apply mende ni la.. :)


6. aku kena betulkan balik jam tidur aku.. lingkaran gelap bawah mata semakin menjadi2.. n kulit pun kusam.
tak elok tido lewat.

so, goodbye and goodnight.
ASSALAMUALAIKUM.

1 feedbacks:

Hanisah Aziz said...

2) ebay x de.. cuba ko cari kat mydin.. maybe balambak kot.. hehe..

4) nama akak tu kak na.. tapi akak tu kata utk sebulan je.. lepas ada tender bru kt nurani, kak na berenti balik kot... tatau lg..

ok. tu je..

Post a Comment